Κι άλλος νέος χάθηκε από επικίνδυνα χάπια "φουσκώματος"!

» » χαπια, επικινδυνα, φουσκωματος, φωτογραφιες
χαπια, επικινδυνα, φουσκωματος, φωτογραφιες
« Κι άλλος νέος χάθηκε από επικίνδυνα χάπια "φουσκώματος"! »
Ένας 18χρονος πέθανε, λίγες ώρες αφού δημοσίευσε φωτογραφίες στο facebook με τα λιποδιαλυτικά χάπια που έπαιρνε, τα επονομαζόμενα DNP, επαινώντας τα για το πως τον έχουν βοηθήσει να "φουσκώσει".... Ο νεαρός Sarmad Alladin, γυιός εκατομμυριούχου Ινδού, σπούδαζε στην Α...
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο »
Αναζητήσεις
- dnp χαπια
- λιποδιαλυτικα χαπια
Κάτια Δανδουλάκη: "Πέρασα κατάθλιψη, πήρα χάπια"
29/12 Προγνωστικά NBA: Δυναμώνουν επικίνδυνα με Smith
Αγρίνιο: Έκλεψαν από φαρμακείο περισσότερα από 1.700 ναρκωτικά χάπια
Έκλεψαν 1.700 ναρκωτικά χάπια από φαρμακείο
Ελλάδα: Καρδιοχτύπησαν 160 επιβάτες σε πτήση
Εκλογές: Ο Λαφαζάνης αποχώρησε από την εκπομπή της Κοσιώνη
Εγκλωβισμένος οδηγός νταλίκας μετά απο τροχαίο
Έγκλημα στα Γιάννενα: Η σύζυγος του τον κάρφωσε στην καρδιά
Ανατροπή στα αποτελέσματα των εκλογών – Τι "βλέπουν" οι δημοσκόποι
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ